Registruotis Prisijungti Krepšelis
 
D.U.K.
 
 

TOP KLAUSIMŲ EUROKOSFOTO.COPY1.LT

1.    Nepavyksta prisiregistuoti?
Prisiregistruoti galima visais el. paštais, išskyrus @takas.lt arba @delfi.lt.

2.    Prisiregistravau www.eurokosfoto.copy1.lt puslapyje, tačiau niekaip negaliu prisijungti, negaunu patvirtinimo laiško, ką daryti? 
a)Patikrinkite savo pašto SPAM (Šlamšto skyrelį), labai dažnai registracijos patvirtinimo laiškas nuklysta ten. 
b) Parsisiųskite slaptažodžio priminimą į savo el. paštą.

3.    Pateikiau užsakymą. Kada galiu tikėtis, kad galėsiu atsiimti užsakymą?
Užsakymas pagaminamas pagal eurokosfoto.copy1.lt taisyklėse nurodytus terminus.
Prieš pristatant užsakymą į nurodytą Eurokos parduotuvę, mūsų darbuotojai informuos Jus elektroniniu paštu.

4.    Pateikiau užsakymą, tačiau noriu pakeisti nuotrauką, ar galiu?
Galima. Šiuo klausimu kreiptis eurokos@copy1.lt
 

5.    Esu nepatenkintas fotoknygos kokybe, kaip kreiptis dėl nekokybiško produkto?
Dėl nekokybiškai pagaminto fotoprodukto prašome laisva forma parašyti pretenziją bei užsakymą su pretenzija grąžinti į Eurokos parduotuvę, kurioje atsiimėte gaminį.
Per 14 d.d. gausite atsakymą į pretenziją dėl produkto perdarymo ar pinigų grąžinimo. Klientas pats atsako dėl nuotraukų kokybės. Užsakymų mes patys nekeičiame ir nekoreguojame.

6.    Negaunu užsakymo patvirtinimo laiško, kodėl?
a) Patikrinkite savo el. pašto SPAM skyrelį.
b)  Prašome peržiūrėti savo krepšelio informaciją.
Jei savo užsakymą vis dar matote krepšelyje, vadinasi jis nėra pateiktas, prašome pateikti užsakymą: nurodyti kur norite atsiimti užsakymą, įrašyti komentarus (jei reikalinga),
susipažinti su mūsų taisyklėmis ir paspausti varnelę bei pateikti užsakymą (apmokėti, jei nėra naudojami nuolaidų kuponai).

7.    Susikūriau fotoknygą/fotožurnalą, tačiau liko tuščių puslapių, ar jie bus spausdinami?
Tušti puslapiai fotoknygos gale nėra spausdinami, nebent klientas pageidauja kitaip ir šį pageidavimą įrašo į komentaro laukelį.